محصولات

قفل شاخص (میر) گرد

از {{model.count}}
تعداد
نوع
30,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

قفل شاخص گرد قابل نصب بروی انواع شاخص و میر های ۴ و ۵ و ۷ متری آلومینیومی . قفل شاخص جزو لوازم مصرفی میرهای مهندسی میباشد. در باز و بسته نمودن شاخص های تلسکوپی آلومینیومی، بمرور زمان قفل ها کارایی اولیه خود را از دست می دهند و اینجاست که به قطعه یدکی نیاز دارید تا بتوانید شاخص خود را مثل روز اول ، کارا و بدون لرزش نمائید.

ارسال به کل کشور

ارسال به کل کشور

تحویل یک تا دو روزه درب محل
بهترین قیمت

بهترین قیمت

بهترین قیمت روز تجهیزات
تضمین اصالت و کیفیت کالا

تضمین اصالت و کیفیت کالا

همراه با گارانتی معتبر
بازگشت وجه

بازگشت وجه

بازگشت وجه بدون قید و شرط

این قفل شاخص گرد مخصوص نصب بروی شاخص های آلومینیومی ست، منظور شاخص هایی ست که تلسکوپی بوده و تمام اجزای شاخص درون خود جمع و مانند آنتن رادیو بحالت تلسکوپی باز میشوند و قفل شاخص وظیفه ثابت نگه داشتن قطعات شاخص در جای خود را بر عهده دارد.

این قفل شاخص دایره ای شکل برای اتصال به شاخص های آلومینیومی ۴ متری ، ۵ متری و برخی مدلهای ۷ متری مناسب میباشد.

از نشانه های خرابی قفل های شاخص اینست که وقتی شاخص را باز میکنید بخش بالایی در جای خود ثابت نمیشود و به اصطلاح لیز میخورد و تمایل به بسته شدن دارد همچنین هنگامی که قفل میر فرسوده شده باشد ، بخش های بالایی تکان و لرزش زیادی پیدا خواهند نمود و دیگر شاخص کاملا عمود و ثابت نیست و حتما بایستی قفل شاخص را تعویض نمائید.

بسته به نوع شاخص کشویی آلومینیومی بایستی قفل شاخص مناسب را تهیه نمائید برخی از قفل ها دایره ای شکل و برخی چهار گوش و برخی از شاخص ها قفل های کاملاً اختصاصی خود را دارند که به هیچ مدل دیگری قابل نصب نیست،  پس بایستی قفل مناسب شاخص خود (از لحاظ شکل و ابعاد) را تهیه نمائید.

جا انداختن قفل شاخص گرد بسیار آسان میباشد کافیست بخش های بالایی شاخص را به سمت بیرون بکشید و قفل را در شکاف های هر بخش بگذارید و مجدد قطعات شاخص را به ترتیب اولویت جمع شدنشان درون شاخص فشار داده و آنرا جمع نمائید.

ابعاد
-
قطر بخش درگیر شونده
۹ میلیمتر
جنس بدنه
پلاستیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...